★★★★☆
4.8 étoiles sur 5 de 684 notes
2013-09-26
The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty - de Matthew Dixon, Nicholas Toman, Rick DeLisi (Author)
Details The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty
Le paragraphe suivant montre les points détaillées du The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty
Le Titre Du Fichier | The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty |
Publié Le | 2013-09-26 |
Traducteur | Sampson Kairan |
Chiffre de Pages | 640 Pages |
Taille du fichier | 53.68 MB |
Langue | Français et Anglais |
Éditeur | Addison–Wesley |
ISBN-10 | 6226216586-OXP |
Format de Données | AMZ EPub PDF AWW UOF |
Créateur | Matthew Dixon, Nicholas Toman, Rick DeLisi |
ISBN-13 | 992-1717771844-FRI |
Nom de Fichier | The-Effortless-Experience-Conquering-the-New-Battleground-for-Customer-Loyalty.pdf |
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The Effortless Experience Conquering the New Battleground for Customer Loyalty
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